Vart tog tiden vägen?

På lördag fyller Alicia 1 år! Jag kan inte fatta att tiden har gått så otroligt fort.

När jag tänker på att hon redan är ett år så hoppar hjärtat ett extra litet slag. Jag får en liten panikkänsla samtidigt som det känns så underbart. Paniken beror nog på tankar som har jag verkligen tagit vara på varenda dag med Alicia? Har vi börjat "forma" henne till en fin väluppfostrad flicka? Gör vi rätt?

Men denna lycka att ha henne i mitt liv är oändlig. Jag är så otroligt stolt över henne. Jag sa till Chrille nu när vi var på semester att jag önskar att jag kunde förklara för Alicia så att hon kan förstå hur duktig hon är. Världens bästa tjej! Till exempel när vi var på restaurang i sälen. Alicia var jättetrött men gjorde inte ett ljud ifrån sig under tiden vi satt och åt. Inte ett ljud! Hon fick några vindruvor medans vi åt och dem satt hon och pillade och åt av. Helnöjd och glad. Världens bästa.

Jag undrar hur kalaset på lördag skall bli, för jag kan inte ens hålla tårarna tillbaka när jag skriver detta. =)
Min underbara tjej! Hur skall jag visa henne hur mycket jag älskar henne! Ord räcker inte till!



Jag gör allt för dig mitt lilla troll!

Kommentarer
Postat av: catmust

va fint skrivet och vilken underbar bild!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-07-27 @ 23:04:38
Postat av: anna

tack catmust ;)

2009-07-27 @ 23:52:00
Postat av: Jill

Håller med Catrin...och ryser hahaha...helt underbar bild=)))) på en helt underbar tjej=)

2009-07-28 @ 09:39:36
URL: http://jillo.blogg.se/
Postat av: Nilufer

Hej! Frågestund på bloggen så fråga på =D

Kram <3

2009-07-28 @ 09:51:51
URL: http://nulleew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0