Dagen

Klockan 8 imorse var jag hos Catrin i skolan för att permanentas. Klockan 13 var vi färdiga och åkte till Majorna tillsammans. Jag bjöd Catrin på lunch eftersom hon var så duktig och kämpade med permanenten.
Vi gick en sväng till Tess och åt glass också. Nyttigt Allan haha.

Ikväll är Chrille iväg och lillan sover. Så jag är ensam kan man säga.
Imorgon skall jag tvätta klockan 8:00. Sen skall vi gå till plaskis med lillan! Jag måste se till att smörja in mig ordentligt. Jag gör det alltid men sist glömde jag ryggen. Den e rätt röd nu kan jag säga. Såg på vädret att det skall vara varmt iallafall ända tills tisdag (det var så långt prognosen sträckte sig) Underbart!

Nu skall jag fota lite som jag shoppat och visa er!

Kommentarer
Postat av: Sara

håret anna hur blev d? vill seeeeee

2009-06-26 @ 23:15:08
URL: http://sajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0