En dag på stranden

Idag åkte jag, lillan, malin och mamma till Öckerö för att sola och bada! Vattnet var jävligt kallt men jag doppade mig en gång. Alicia däremot älskade att vara i vattnet, hon gick ut (när jag höll i henne) så hon hade vatten ända upp till armhålorna och hoppade och gotta sig. Sötis.
Det var jättefint på öckerö, verkligen! Göteborgs skärgård är så fin så det är helt sjukt! Jag älskar att vara ute på eller vid havet. Dock tycker jag att det är äckligt med saltvatten haha. Och där vi låg idag så luktade det skit av allt tång. Men annars var det bra :P



Det var inte jätte populärt att sitta ner i vattnet. Bara hålla handen och gå helst.



'

Min snälla fina tjej som satt så fint under parasollen och tuggade på sitt smörgåsrån. Man kan verkligen ta med henne överallt utan problem. Du är bäst Alicia. Mammas hjärta!



Jordgubbar är gott



Det var en trött och varm liten krake i bilen på väg hem.

Alicia somnade i bilen på väg hem och fortsatte sova när jag bar in henne. Så vi sov middag i en och en halv timma jag och hon. Sen vaknade jag av ett fiskmås krig utanför fönstret. Dem har nån jävla fiskmås unge och är helt aggressiva. När jag gick från bilen hade jag parasoll skaftet i näven. Jag hade bonkat till fågeljävlarna om dem hade attackerat mig och lillan haha.

Tack för härlig dag Malin och mamma. Och Alicia såklart

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack själv för en fin dag. Kram

2009-06-29 @ 21:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0