Long time no writing

Det var ett tag sen jag skrev nu. Men vi lever och mår bra i alla fall.

Det kom inget utlovat regn idag så jag och malin tog med oss barnen och gick till barnens zoo i slottskogen. Dem har getter, grisar, fåglar och kaniner som barnen kan titta på och getterna kan man till och med klappa när dem vågar sig ut till barnen. Alicia tyckte det var kul och skrattade sådär som hon alltid gör när hon ser djur. Hon vet inte riktigt hur ska bete sig haha. Om hon skall skratta eller vara rädd. Det är så sött.



Alicia!



Bebis geten.



Victor!



Och här är fågeln som Victor jagade runt zooet haha.

Sen la vi oss på en filt i slottskogen och hade det jätte gött. Det var lä där och blev riktigt varmt faktiskt!





Victor är bra på att attackera Alicia haha

Alicia har nu avslutat sin penicillinkur mot öroninflammationen och hon är SÅ mycket bättre. Jag gjorde alltså rätt val att sätta henne på en kur. Skönt det. Nu är hon sitt rätta glada pigga jag igen! Min lilla snäcka!

Kommentarer
Postat av: Sara

härligt att hon mår bra igen=) söt o go som alltid

2009-06-05 @ 09:55:26
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ser ut att ha varit en riktig mys-dag!

Kram kram

Vad ville du att jag skulle fixa på Gekås?

2009-06-05 @ 18:38:49
URL: http://sandradee82.blogg.se/
Postat av: Ida

vilken liten sötis du har där! :)

2009-06-06 @ 20:14:22
URL: http://idalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0