Måndag

Shit vad varmt det var inatt! Jag kunde inte somna, fick öppna två av tre fönster i sovrummet men det hände absolut ingenting. Idag fick jag svomorgon till klockan 9. Det var riktigt gött. Vi skall åka till sisjön och bada men Chrille la Alicia för en stund sen för hon bara gnällde och hade sig. Separartions ångesten börjar även komma tillbaka. Igår här hemma så kunde jag inte göra någonting. Inte lämna hennes sida för då började hon gråta helt hysteriskt. Antar att hon håller på att lära sig så mycket nu så då känns världens stor och skrämmande. Stackars liten...

Jag hoppas att lilla familjen vaknar snart så vi kan åka. Nu skall jag gå till affäten och köpa vaniljyoghurt så ska jag göa smoothies till oss att ta med till stranden. De gillar lillan.

Ha en härlig dag!



På väg hem från Öckerö igår. Är det inte fint?
Jag hade bara lilla kompaktkameran med mig. Så bildkvaliten är inte att hurra för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0