No lifer

Är det bara jag som är en sån no lifer och sitter hemma på midsommarafton?
Statusen här just nu: Alicia skriker ihjäl sig i sin säng för att hon inte vill sova. Hon somnade på Chrilles bröst efter hon ätit välling förut. Hon har knappt sovit någonting idag, en timma sammanlagt sen klockan sex imorse och vi har hållit igång hela dagen. Förut gick vi till lekplatsen och gungade och tog med hennes gåvagn så hon fick gå av sig all energi. Men det verkar inte som att det hjälpte.
Hon sov ju så gott, sen bajsade hon två gånger. Så jag tror att det var det som störde hennes sömn.

Anyway...

Efter jag hade vart hos mamma och pappa idag så hämtade jag upp Chrille och vi åkte och handlade lite gött att käka till ikväll. Sill, färskpotatis, gräddfil, kamben, potatissallad, baguetter och sallad. Vi orkade dock bara käka sillen, färskpotatisen och gräddfilen haha. Resten får vänta tills imon. Nu dricker vi lite vin och lyssnar på en skrikig unge.
Fredagsmys...

Kommentarer
Postat av: Sara

asch vem firar midsommar? vi åkte till landet för att umgås med familj o släkt o käka god mat bara ju=)

2009-06-20 @ 22:15:56
URL: http://sajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0