Plaskdammen

Idag kom min kusin Lisa och hälsade på. Vi tog med lillskiten och gick till plaskdammen här i krokarna. Det var skitmycket folk och vamt och gott.
Lillan tyckte det avr väldigt kallt och började gråta när jag ställde ner henne i vattnet (det var faktiskt kallt). Stackarn. Men hon vande sig efter ett tag. Tills jag släppte henne och hon trillade och doppade huvudet haha. Då ville hon inte bada mer. Så då satt vi på filten och Alicia träffade en kompis som hette Edith (Alicia heter Edith i mellannamn). Sen stod hon (Alicia) och tuggade på sin vagn. På ett spänne som verkar väldigt gott.



Badkrukan.



Alicia blir nog som jag var när jag var liten. Jag passade filten när dem andra badade haha.





Sen blev lillan ledsen och ville inte bada mer. Jag värmde henne och vi myste. Sen kissa hon i mitt knä haha. Mys.



Lisa!



Efter plaskdammen gick hem till oss och satte oss på balkongen. Lillan fick bada lite i sin balja också.
Vi hade en jättemysig dag! Tack för besöket Lisa. Det är sååå roligt att du är hemma igen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv för den fina dagen!

2009-06-22 @ 22:15:10
Postat av: Jenny - mamma till Vilda

Åh vad mysigt! Här har vi bara en stor damm (som är kanske tre decimeter djup) där vissa barn badar på dagen, och så pinkar fyllona där på natten... Hoppas på att hitta någonstans Vilda kan bada nästa sommar. Mys!!

2009-06-25 @ 21:25:08
URL: http://denvildavilda.blogg.se/
Postat av: Jill

ÅÅÅÅÅ guuud va sööööt...hoppas det blir en bra sommar så man kan plaska många dagar...

2009-06-26 @ 07:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0