Söndag

Idag slog lillan upp sina blå klockan 6:20. Konstigt nog så jag var inte speciellt trött, trots att jag somnade efter midnatt igår.Nu sover hon sin morgonlur och det lockade att sova med henne, men jag passar på att göra sånt som jag inte kan göra när hon är vaken. Surfa och blogga till exempel.

Idag skall jag hämta Catrin och vi skall hem till Carro för Catrin skall klippa henne. Jag hoppas att Alicia kan vara hemma med sin pappa för hon kommer krypa bland allt hår och det kommer bli en katastrof! Jag skall hjälpa Carro att passa Donya under tiden hon klipper sig också.

Inatt sov Alicia hela natten utan avbrott. Nu hoppas vi att det fortsätter såhär. Jag tror att vi fortsätter som vi gjorde igår och hoppas på att det blir bra.
Nu skall jag hoppa in i duschen innan trollet vaknar.

   

Ha fin dag!


Kommentarer
Postat av: tess

guuuuuuuuuuuuuuud vad fina kort. hon e så söt. gp har en foto tävling, bästa sommar bild. tror lätt att dina fina midsommarbilder på alicia kan vinna. ringer sen pöss pöss

2009-06-22 @ 09:10:43
URL: http://yppah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0