Till stranden

Imorgon skall jag, Alicia, min mamma och min svägerska till Öckerö och sola. Bada är la synd att skriva kanske haha. Min svägerska skulle åka så jag och mamma hänger på och lillan är där jag är =). Hon gillade ju att plaska i vattnet i varberg, så länge hon inte blev kall om lilla rumpen.

Idag var jag på öppet hus för Oriflame. Min svägerska säljer. Jag tycker så synd om henne dock, hon hade satt upp massa lappar att folk var välkomna idag. Men det var  bara vi i familjen som kom =(. Stackarn som hon har kämpat! Men som jag sa till henne, vi alla som kom handlade ju iaf. kanske hade det kommit en massa snålrövar som inte hade köpt något. Och då kunde det kvitta!
Jag köpte en parfym som luktar helt underbart gott, en concealer och duschcreme och tvål.
Vi hade trevligt vi som var där iallafall!




Kommentarer
Postat av: Sara

bada anna d e inte så kallt=) fan va nice me öckerö=) nästa gång kommer ja me å köper nåt snajsit=)

2009-06-28 @ 00:03:34
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: Malin

ja, ska bli mysigt. Synd det är disigt men det blir nog varmt för det...



ja sara...be there!!!

2009-06-28 @ 08:21:55
Postat av: Madelene

Tack=) Ja visst är den söt.. Jga blev förälskad i den direkt..Jag köpte den på Ullared för 29kr=) rena fyndet=D

2009-06-28 @ 20:18:05
URL: http://madelenel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0