Torsdag

Nu har jag fått igång datorn. Jag fick sätta på den ungefär 25 gånger innan den bestämde sig för att hålla sig igång.
Så det har blivit dåligt med inlägg det senaste och att lägga in bilder tänker jag inte ens kämpa mig med.
I tisdags var jag, Chrille och lillan på Marsstrand. Sicket ställe asså. Så otroligt fint. Och vilka hus! Där hade jag gärna bott under sommaren. På vintern lär det vara väldigt dött.

Igår var jag och hälsade på min faster och kusin. Lisa är äntligen hemma från Uppsala över sommaren och då får vi passa på att träffas så mycket det bara går. Jag vill ju såklart att Alicia ska minnas Lisa eftersom hon inte är hemma så mycket. Så nu under sommaren blir det mycket dejter med Lisa. Sen att hon läser till förskolelärare och GÄRNA leker med lillan gör inte saken sämre hehe.

Idag skall jag, Carro min granne och en annan tjej gå på öppen förskola här i Majorna. Egentligen skulle jag och Carro gå till "hennes" ÖF i kärra men där var det visst sommarlov.
Nu får jag avsluta innan datorn dör.

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahah jag leker mer än gärna med henne hela sommaren! Och med dig med för den delen! Hör av mig nästa vecka!

2009-06-11 @ 16:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0