Update

Det kanske är dags att skriva några rader nu.

Som jag nämnde tidigrae så blev det ingen operation idag. Jag skall operera ett navelbråck som jag fick efter graviditeten, väldigt opassande så har jag åkt på världens förkylning med hosta och skit. Så jag pratade med läkaren och berättade hur det låg till och undrade om vi skulle operera ändå. Han tog beslutet att hoppa över det. Alla vet ju hur det känns att hosta med träningsvärk i magen. Magen ansträngs när man hostar och då är det kanske inte så bra med stygn där. Jag minns hur det kändes efter dem tog min blindtarm. Fast det där var nog en större operation men ändå. Så nu får vi se hur länge till jag får vänta...

Annars har dagen varit ganska lugn. Jag tog med mig lillan och gick och hälsade på Therese på jobbet. Alicia fick blåbärsglass. Mmm så gott.

Imorgon är det midsommar och vi var bjudna hem till vänner men har bestämt oss för att stanna hemma. Jag mår ju inte toppen och nu har Alicia åkt på en ögoninflammation tror jag, så vi håller oss på hemmaplan. Ev om vädret är OK så går vi till slottskogen, där det skall vara lite firande. Jag borde ju göra en krans till henne. Men minns jag hur man gör?



Jag får nog ge det ett försök. Om det inte regnar....

Kommentarer
Postat av: Sara

hoppas på toppenväder men d ser la mörkt ut som vanligt=( klart lillfisen ska ha en krans

2009-06-18 @ 23:40:55
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: jull

haha klart du minns hur man gör, de e nog som att lära sej cykla (fast cykel regeln stämmer inte på mej eftersom jag glömt av hur man gör, blir livrädd när jag kommer upp på en cykel och ramlar)

glad midsommar på er!

massa kramar

2009-06-19 @ 09:49:30
URL: http://jullbull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0