Utflykts torsdag

Idag har vi varit iväg hela dagen! Åkte hemifrån klockan 9:30 i morse och kom hem strax efter 21:00. Vi har varit i varberg! Vi planerade igår att vi skulle åka till havet idag. Sen hade Chrille pratat med sin kompis i varberg och bestämt att vi skulle dit, så då slog vi två flugor i en smäll och tog stranden där nere. Vi var i apelviken och det var en perfekt sandstrand när man har barn. Vi har och hade sand överallt. Alicia var helt täckt haha. Sand i håret, munnen, ansiktet, ögonen you name it! Men hon hade kul.

Jag badade faktiskt! Men helvete vad kallt det var. Jag skojar inte när jag säger att mina ben domnade när jag kom ut till det djupa haha. Helt sjukt. Jag som är en sån badkruka. Alicia var skeptiskt till att bada först. Hon gnällde när hon kände det kalla vattnet. Men när vi hade gått i 3-4 gånger så älskade hon det verkligen! Hon nästan sprang (jag höll henne i händerna så hon kunde gå) och plaskade med fötterna som bara den haha. Sötis. Jag glömde kameran dock =(

Imorgon skall jag permanenta mig! Håll tummarna att det blir bra nu! Jag lägger upp bild imon!
Kram på er!

Ps Helena jag ringde dig när vi var i varberg. Men inget svar. Du jobbade nog. Vi ses en annan dag!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Låter som en mysig dag...

Kallt i vattnet, jag har också gjort så EN gång. Benen domnar bort ju:)



Kram

Kristina

2009-06-25 @ 23:54:53
URL: http://branden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Anna! ja jag jobbade, typiskt. Hade varit jättekul att ses. Jag ringer dig nästa vecka. Kram

2009-06-26 @ 21:07:17
Postat av: Helena

mitt namn syns ju inte när jag kommenterar, men du fattade nog att det var från mig// Helena

2009-06-26 @ 21:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0