Dagen

Vi var hos faster och hälsade på idag och Alicia var på ett strålande humör! Hon skrattade och log och flirtade med Ewa. Så söt är hon!
När jag kom hem så matade jag henne och pratade med Chrille och sa att vi kanske borde byta ut hennes välling eftersom hon har varit så hård i magen. Sen fick jag för det. Hon la en sån monsterbaj så det var bajs på hela ryggen. Det var bara att slänga henne i duschen. Samtidigt stod middagen klar på bordet. Jag fick äta fesljummen mat. Det är glammigt att vara mamma =). (Men underbart!)

Vi har även möblerat tillbaka till hur vi hade det innan och nu är det jättefint här hemma. Jag dammsög och moppade golven i kök, hall, vardagrum och toa när lillan sov. Nu känns det fint och fräscht här hemma.
Malin och Victor kom ner en stund. Han har repat sig efter sin magsjuka den lilla rackarn.

Nu blir det snart sängen för mig. Läsa en stund kanske. Lånade Män som hatar kvinnor av Malin. Lite seg i början men jag får la ge den lite tid. Synd bara att man har damp och inte kan koncentrera sig när man läser. Jag börjar tänka på annat och sen kommer jag inte ihåg vad det stod på sidan jag just läste.



Victor kom och hälsade på!



Detta var så roligt. Alicia låg på golvet och vilade huvudet i handen. Hur sött som helst. När jag kom fram med kameran så la hon på världens leende. Haha.

Kommentarer
Postat av: Sara

som sagt, modellyrket e för Alicia=)

2009-03-04 @ 12:17:48
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: Catrin

slutaa va söt haha ha puss

2009-03-04 @ 22:23:39
URL: http://yppah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0