Desperati Housiwifie

Som Jukkas mamma sa haha.
Japp, ikväll var jag hemma hos Therese och tittade på Desperate. Nikita var där oh låg och jäste efter att hon bitit i min tröja lite haha. Varför är jag alltid rädd för hundar som bits/nafsar? Spelar ingen roll om hunden väger 4 kilo eller 15.
Lite besviken på hemmafruarna idag faktiskt. Det var ju inget spännande.
Haha jag tog bilen till Therese. Vi bor promenad avstånd från varandra. Men vem fan vågar gå hem sent på kvällen själv då? Inte jag i detta sjuka samhälle vi lever i.
Idag när jag var ute och gick med Alicia så var det en gubbe som gick och klappade händerna från Mariaplan och nästan ända hem till oss. Ca 500 meter. Haha. Han hade nog inte alla hästar i stallet stackarn.
Undra om det kliade gött sådär i händerna på honom, ni vet som det gör när man klappat händerna för mycket.

Gud vad jag svamlar. Borde gå och lägga mig brevid min lilla nakenfis i sängen. Jag pratar om Alicia nu... =)



Nikosh. Sötfis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0