Fredag

Jag har sovit riktigt piss inatt. Chrille snarkade så jag kunde inte somna och gick och la mig på soffan. Sen började Alicia tjoa klockan 5! Chrille vaknade ju inte så jag fick ligga och lyssna på det en stund. Klockan 7 gick jag upp och gjorde välling till henne. Nu sover hon sin förmiddagslur och här sitter jag.
Idag ska vi hem till mina föräldrar. Chrille ska åka til Nossebro.

Snön som föll igår håller på att töa bort. Tack gode gud. I onsdags var det ju nästan vår i luften och igår vräkte snön ner!
Jag vill ha vår! Cykelturer med picnic. Sitta på en filt i gräset.
När dem kommer och sopar bort allt grus, då är det vår!

Vad tycker ni symboliserar att våren är kommen?



Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhh hihih va roligt att Alicia vinkade till min lilla stumpa på videoklippet, hihi :) Förstår inte vart dagarna tar vägen, den här veckan har bara sagt svisch, inte hunnit kika runt hos min favoritbloggar som jag brukar :(



Här är det en till som längtar efter vår, ååhh så härligt med knoppar på träd o sånt som kommer.... Hoppas du får vila ut lite under dagen och att ni får en jätte mysig fredag :)



Många kramar Jenny & Astrid

2009-03-13 @ 10:51:56
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag skulle säga att de första vårtecknet är när ögonen svider och näsan rinner för att det är massa pollen i luften, men trots de känner man sig underbart glad :)



Krama lilla grisen från mig!

2009-03-15 @ 19:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0