Julias lista

Åkte på att göra en lista från Julia.

Hur svarar du i hemtelefonen? Hallå eller Hej det är Anna
Hur svarar du i mobiltelefonen? Samma som ovan
Ringer det mycket till dig? Nja, medelmycket
Ringer du mycket? Ganska
Vem ringde du senast? Linda
Hur mycket pengar har du? 400 tror jag
Senast kramat och när? Jag och Alicia kramades innan hon somnade ♥
Antal timmar sömn inatt? 8
Sov du ensam? Nej
Vem sov du hos senast? Senast jag sov borta var det hos mamma och pappa
Vem sov hos dig senast? Det är aldrig någon som sover här längre. Vem vill bli väckt av ett litet barn klockan 6:30?
Vem vet mest om dig? Carro, Sara, Linda och Chrille
Vem vet du mest om? Samma som ovan
Vad ser du fram emot? Just nu ser jag fram emot sommaren och att träffa Helena på fredag!
Vad vill du ha just nu?  Pengar!
Vem hånar du? Vi hånade vår hyresvärd lite tidigare idag. Helt talanglös!
Vem längtar du mest efter? Joey! Och Linda
Vem vill du helst slippa? Ingen speciell
Vem stör du dig på? Jag vet faktiskt inte
Vilken buss åker du oftast? Åker aldrig buss faktiskt
Vilken årstid är det nu? Vår!
Är du kär nu? För det mesta ja!
Är du en bra partner? Jag var nog bättre innan lillan kom
Har någon varit otrogen mot dig? Inte vad jag vet
Har någon varit otrogen mot någon, med dig? Mmm
Har du varit otrogen? Long time ago
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Japp
Vad åt du senast? Te och två mackor
Är du polare med grannarna? Jajamen 
Har du varit utomlands? ja men det var ett tag sen!
Var är dina syskon just nu? Dem är nog hemma båda två. Johan kollar la på hockey skulle jag tro
Vilken tid gick du upp imorse? 7:00
Vad gjorde du kl 2 inatt? SOV!
Vad är det första du gör på morgonen? Tänker nej inte redan! Sen tar jag upp Alicia
Vill du ha barn? Jag har ett barn men vill ha många fler!
Vad gör du om fem år? Om fem år har jag nog två barn. Vi bor större och både jag och Chrille ha ett jobb vi trivs med! Eller så har han ett bra jobb med bra lön så är jag hemmafru a la Bree Van de Kamp. Drömmer...

Gör den ni också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0