Lördag

Imorse var det min tur att få sovmorgon. Då kunde jag ju givetvis inte sova. Klockan 7 gick jag upp. Fast det är skillnad att gå upp frivilligt än att bli tvingad upp av den lilla rackarn. Vi sov dock en stund lite senare jag och Alicia.
Jag åkte iväg och handlade på förmiddagen. Vi hade tvättid också och jag tänkte skita i det eftersom det idag var ännu varmare ute! Nu är det nog vår på allvar. Jag vågar tro! Men jag tog ut en filt på balkongen och lite leksaker till lillan. Det dög en stund sen var det gnäll och missnöje. Hon har kommit in i en sån period nu. Gnäll, gråt, missnöje. Ingenting är bra. Man får inte gå ifrån eller försvinna. Då är det illvröl. Ibland är det väldigt påfrestande fast ibland tycker jag synd om henne. Jag tror att det är så mycket som hon vill men inte kan än. Krypa till exempel. Hon försöker, står på alla fyra och gungar men kommer ingenvart. Märker att hon vill säga något men får inte fram det. Jag kan ju bara tänka mig hur frustrerande det måste vara.

Efter lillan sovit en stund så gick hon och jag en liten promenad. Hittade en babygunga lite närmare hemma nu. Så slipper vi promenera så långt när vi skall gunga. Snart kan hon sitta i sandlådan och bygga sandslott, läs: äta sand. Mysigt!

Här gungar lillan!



Idag höll jag faktiskt telefonen rakt när jag filmade . Fast ändå blev det fel. Men nu har jag provat mig fram och vet hur jag skall filma nästa gång. Så slipper ni vända på datorn hehe.

Kommentarer
Postat av: Sara

sötnos, inte jätte tekninskt anna=) hehe

2009-03-21 @ 22:31:52
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: anna

lär dig stava... joel

2009-03-21 @ 22:45:18
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0