Mars 20 2009

Ännu en solig härlig dag i Götet! Träffade Therese och lilla vovven vid 10:30 och gick en promenad längs med vattnet till Nya varvet. Det var dock lite kallt där nere för det blåste. Men skönt att komma ut. Var hemma klockan 12 och då käkade jag lite lunch och sen gick vi ut igen, jag och Alicia. Träffade Malin och Victor nere i parken och tog en liten promenad bara. Victor var inte så glad i vagnen. Jag fick köpt en mössa till lillan iallafall. Jag hittar ingen vit som jag ville ha så det blev en grå. Men det passar fint till vårjackan.
Vi gick hem till V och M efter och satte oss på balkongen och drack lite te.

   

Utelek! Se fina tröjan som mormor stickat till lillan! Mormor är bäst!

Efter fikat på balkongen så hade jag tänkt att åka och handla. Men jag somnade visst med lillan. Så vi får handla imon helt enkelt.
Nu skall jag gå och lägga mig och läsa min bok. Det börjar bli spännande...
Avslutar med en söt bild!



Vänner!

Kommentarer
Postat av: Sara

vilka helt underbara bilder=) härlig dag!

2009-03-20 @ 23:01:57
URL: http://sajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0