Onsdag

Efter babyrytmiken idag så gick jag och Malin en långpromenad med barnen. Till slottskogen och ner genom Linné. Där stannade vi och tog en kaffe/Te och satt i solen. Hur gött som helst. Barnen sov, tills vägarbetarna började borra. Vi gick vidare och upp till stigbergstorget där vi stannade vid sjöfartsmuseét och barnen fick varsin banan.
På vägen hem stannade vi och dem fick gunga lite. Alicia tyckte det var roligt denna gången också och Victor skrattade så han kikna! Främst när jag busade med Alicia haha.



Dagens lilla. Idag fick hon ha sin vårjacka!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Nämen, vårfin och allt, lika söt som alltid!

Hade också velat ha vårjacka på mig men vi har tyvärr massa snö här! Och de slutar då aldrig snöa! Fy för att bo i norr den här årstiden!

2009-03-11 @ 22:29:59
Postat av: Frida

Vad härligt ni verkar att ha haft det. Själv har jag skottat felar ggr idag, det har snöat sedan igår, bläää!

Men det är skönt att våren iaf har kommit till er=)

Kram

2009-03-11 @ 22:35:00
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/
Postat av: Sara

oh va fint med vårjackan på med=) sötnos. d vs grymt fint väder idag faktiskt

2009-03-12 @ 00:10:49
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: Naaaawww va fin hon e i sin jacka=)

2009-03-12 @ 21:14:21
Postat av: Jill

hahahah på min kommentar ovanför heter jag naaawww va fin hon e i sin jacka=) hahahaha vadå trött...pöss

2009-03-12 @ 21:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0