Söndag

Som jag skrev tidigare så var jag ute igår. Helt otroligt! Det var första gången på ett år och fyra månader som jag söp till det! Jag var klok och varvade vinet med vatten faktiskt. Mycket rutinerat. Vilket resulterade i en lagom fylla. Perfa! Träffade många roliga brudar på festen igår. Vissa har jag träffat innan men andra var första gången!
Det var en tjej som kände igen mig sa hon. Vi har visst gått i högstadiet på samma skola. Jag kopplade dock inte vem hon var. Förren efter en halvtimma typ. Haha. Tjena blixten!

Mamma och pappa är i Thailand nu. På Koh Samui. Jag fick mail idag och dem har det soligt och varmt! Vad bra! Idag var det varmt här hemma också, fast vi kom oss aldrig ut eftersom lillan är sjuk. Imorgon kanske vi kan ta en promenad. Frisk luft är bara bra.

I fredags var jag, Chrille och Alicia i varberg. Jag och Alicia träffade Helena som jag inte träffat på fyra år! Marika kom också och henne var ännu längre sen jag såg. Det var så roligt att ses igen och hade en del att snacka om. Tiden går och det händer massor hela tiden! Vi var först och fikade, sen gick vi på stan en liten stund och efter det så följde jag med och kollade vart Helena bor nu för tiden. Chrille var hon sin kompis och jag gick dit och åt Thaimat på eftermiddagen!
Hoppas vi ses snart igen Helena! Nu tappar vi inte kontakten!

Nu skall jag snart krypa ner brevid min nakenfis till dotter som sover i bara blöjan. Lika bra när febern kommer och går.
Jag älskar att känna hennes nakna mjuka hud! Helt underbar är hon! Så mjuk och luktar sååååå gott.
Älskar henne mest av allt på denna jord!




Alicia 2 månader

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

vad kul det måste ha varit att komma ut för första gången på länge! men såklart att inget slår att ligga och mysa med dottern :-)

2009-03-30 @ 14:48:52
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: anna

ne det e klart!! =)

2009-03-30 @ 15:58:01
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0