Sovdags

Jag gick på spinning förut.
Men när jag hade spinnat en kvart på började det köra i magen på mig och jag började må illa. Knas. Fick till slut gå ut på toa och jag trodde fan jag skulle svimma. Så det var bara att hämta grejerna och gå hem. Vad hände liksom? Jag tror jag har ätit för lite under dagen (det händer inte varje dag haha). Chrille gjorde pannbiff när jag gick, den hann inte bli klar innan, så jag fick ta två mackor. Inte tillräckligt med energi för ett spinningpass. Men men, nu vet jag det till nästa gång.

Jag har planerat en ute dag imorgon också. Ska träffa Therese för en promenad vid 10:30. Lite senare skall vi ut med Malin och Victor också.
Där solen är, där är Anna!

Nu är det nattis!
Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0