Tisdag

Idag fick jag en liten sovmorgon. Gick upp strax efter åtta. Vi har kommit överrens här hemma om att gå upp en dag var med lillan. Jag tar måndag och onsdag och Chrille tisdag och torsdag. Helgerna turas vi om eller tar det som det kommer. Men det är skönt att veta att man får sova vissa dagar. Då kan man vara uppe sent eller göra något lite längre än annars.

Igår var vi på babymassagen och fick lära oss att massera armar (som dem hade gjort förra veckan när vi var sjuka) och ansikte. Ansiktet var inte så populärt hos lilla fröken. Efter våra kamper när jag skall rensa hennes näsa när hon vart förkyld så får ju hon panik så fort jag kommer nära där hahaha. Drama queen! Efter massagen åkte jag och Carro och barnen till IKEA en sväng. Köpte ingenting speciellt. Två ljus bara.

Idag skall vi till min faster och hälsa på. Först hade jag tänkt promenera dit men när jag tittar ut så blir det nog bilen trots allt.

Kanske hörs senare! Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: malin

ännu mera ljus?? haha

2009-03-03 @ 10:22:46
URL: http://bilbruden.blogg.se/
Postat av: Frida

Massage är ett underbart sätt att vara nära sina små hjärtan...

Hoppas att du får en mysig dag!!

Kram Frida

2009-03-03 @ 13:01:04
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/
Postat av: Jenny [snart mamma till Vilda]

Haha, visst måste man handla ljus när man är på IKEA! Bara en gång har jag lyckats hålla fingrarna i styr och inte fått med mig ett hem därifrån.

Mysigt med bebismassage! Jag fick instuktioner på DVD, men filmen och rösten säger olika. Filmen visar att man ska "dra" över armen uppifrån och ner, och rösten säger nerifrån och upp. Hur gör man egentligen?



Sv: Tack, jag tycker också att mobilen är jättesöt =) Ha det bra sålänge!

2009-03-03 @ 18:25:07
URL: http://denvildavilda.blogg.se/
Postat av: Jenny

Va mysigt med babymassage, önskar att jag börjat med det också, eller de kanske inte är för gamla ännu? Tror min lilla sessa skulle uppskatta det jätte mycket!



Kul att du följer med till min nya blogg:) Hoppas ni har en härlig kväll! Kram Jenny

2009-03-03 @ 21:46:57
URL: http://jordgubbsblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0