Torsdag

Idag var det min tur att få sovmorgon och en redig sådan. Jag gick upp strax innan 10! Så skönt!
Vi hoppade faktiskt simningen idag. Alicia ska ju bara hänga runt halsen och jag hade faktiskt ingen lust att gå dit. Ibland är det så och så får det vara.
Vi var uppe hos Malin och Victor och lekte istället. Victor som för övrigt också har namnsdag idag! Alicia sitter så snällt på golvet och leker med något eller viftar med armarna och Victor härjar runt som en grottmänniska. Haha. Vilken skillnad på pojke och flicka. Jag tror visserligen att Victor är väldigt pojkig och Alicia väldigt flickig. Det är roligt att dem har varandra. Till våren och sommaren blir det cykelturer till havet med picnic. Mys.

Ikväll har jag bokat ett spinningpass. Klockan 19:15 kan ni tänka på mig. Då sliter jag på cykeln. Jag måste komma igång och tänkte att jag bokar ett pass för då måste jag gå dit. Man kan ju inte bara skita i det för då tror jag att man får betala.

Nu sover lillan och jag har precis ätit lunch. Omelett med rökt kalkon och tomat blev det idag. Knäckebröd till det.
Ha en fin dag.

Kommentarer
Postat av: Sara

ja ska tänka på dig, mmm omelett=)

2009-03-12 @ 16:04:23
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: Frida

Hoppas att spinningpasset gick bra!?

Ha en fin kväll med din familj....

Kram<3

2009-03-12 @ 19:57:03
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jag älskar spinning! Hoppas det gick bra! :) Hur går det förresten med viktklubb? Kramar Alexandra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0