Barnledigt!

Godmorgon!

Jag vaknade runt 9 tiden idag, typiskt när Alicia inte är hemma och man skulle kunna gotta sig hur länge som helst. Men jag förflyttade mig med mitt täcke ut till soffan och här ligger jag nu.
Vi hade det bra igår. Lämnade Alicia till mamma och pappa vid tre tiden, och efter det åkte vi hem och satte oss på balkongen och drack cider/öl. Vi åkte till Linné vid fem nånting och gick till Texas Longhorn. Det var god mat men tråkig restaurang. Det såg ut ett take away ställe typ. Väldigt få sittplatser. Och var hamnade vi då? Mellan de skummaste människorna haha. Jag sa det till Chrille när vi gick därifrån, att det var det skummaste folket på länge. Han höll med.
Till vänster om mig satt det en famlij på sex pers, stockholmare var dem tror jag. Inget kontigt med dem mer än att pappan somnade efter dem ätit haha.
Till höger om oss satt det en familj, även dem sex pers med en pojk i fyra-fem års åldern kanske. I sällskapet var det en amerikansk kvinna så det pratades SVENGELSKA under hela middagen. Och den amerikanska kvinnan sa inte ett ord så varför var dem tvungna att prata sin ruttna engelska? Haha. Roligt var det i alla fall.

På spårvagnen hem stötte vi på ett ännu skummare par. En klvinna och en man, mannen full som ett ägg och kvinnan påtänd som ett hus. Dem bråkade och kvinnan (som skulle till Sahlgrenska för övrigt) skrek:
- OM DU INTE HJÄLPER MIG IGENOM DET HÄR, OM DU SVIKER MIG NU Så SLÅR JAG IHJÄL DAJ! JAG DÖDAR DAJ! FATTAR  DU DET? DIN JÄVLA FULLGUBBE E DU! HÖR DU DET?! JÄVLA FULLGUBBE! (haha vad fan var hon då? Pundhuvud) Helt sjukt! Var det nån som skulle ha stryk så var det fan hon!

Jag mår bra idag i alla fall. La mig tidigt igår, pallar fan inte vara vaken längre haha. Gamling.
Ha en bra dag, idag är det mulet här i Göteborg. Why och why?



Tröttis

Kommentarer
Postat av: Sara

Låter i alla fall som ni hade en härlig dag=)

2009-05-03 @ 20:15:13
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: anna

absolut!!!

2009-05-03 @ 20:37:08
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0