Fredag

Idag har det känts som lördag hela dagen tycker jag!
Jag och Alicia har varit hemma hos mamma och pappa idag. Vad skönt det är nu när värmen kommer. Allt går så mycket fortare. Klockan elva imorse pratade jag med mamma och sa att vi skulle komma. 40 minuter senare var vi i bilen och då hade jag duschat, klätt på mig, packat skötväskan och bytt på lillan. Kan tyckas som ingenting men hade det varit vinter så hade det lätt tagit en halvtimma längre!
Hemma hos mamma och pappa satt vi ute på altanen och gottade oss i solen. Lekte lite i sandlådan med Alicia också, men den lilla fjollan verkar inte gilla sanden nåt speciellt. Gräs är hon ju också rädd för haha.
Träffade Catrin och Therese som var hemma hos sina föräldrar. Alicia fick busa med Nikita och tog hennes vattenskål haha.

Vi kom hem vid 17 tiden och då käkade vi lite middag, lilan fick ett bad och vi busade massor innan hon somnade. Inatt skall hon få sova med oss i våran säng för imorgon skall mamma och pappa passa henne. Över natten. Jag och C passar på att gå ut och käka.

Ingen kamera har varit med idag så ni får klara er utan bilder =).
Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0