Måndag

Sicken dag! Jag har varit och är helt slut!
Lillan är dålig. Förkyld fortfarande och har sån riktig slemhosta och feber både igår och idag. Så idag fick vi en tid hos läkaren och shit vad jag stressade dit! Ringde dem klockan 8:20 och fick en tid klockan 9:00. Då stod jag i nattlinne, hade inte käkat frukost, oborstade tänder. Lillan var i alla fall påklädd. Det tar nästan 20 minuter med spårvagnen till läkaren (ingen idé att ta bilen, att leta parkering tar ännu längre tid!) Jag hade alltså 20 minuter på mig. Men jag hann, eller jag kom nog 10 minuter sent tror jag. Fick käka mig en macka på spårvagnen haha som en jävla luffare/stressad mamma.

Det gick bra hos läkaren i alla fall. Hon trodde att Alicia har åkt på en ny förkylning och inte blivit frisk från den andra. Hon har vart snuvig sen den 2a maj nu. Men det var ingenting på lungorna i alla fall. Skönt det! Så vi åkte hem igen.

Senare på förmiddagen så åkte vi ut till Askim och Amundön och strosade runt. Så underbar natur, vid havet. Mamma, dit skall vi åka och promenera någon gång. Det fanns hästar och det tyckte såklart Alicia om. Vi matade dem tamaste små fåglarna också! Hade det jättemysigt helt enkelt.
Dumma mig som inte hade kamera med mig.... Nästa gång!

Eftermiddagen och kvällen  har spenderats i soffan med lillan, sovande både hon och jag! Mystösen!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0