Oh what a night part 2546

Den senaste veckan har jag verkligen fått känna på hur det är att vara mamma. Vi har faktiskt varit väldigt bortskämda med Alicia eftersom hon är den snällaste lilla flickan som finns.
Inatt var det jobbigt dock. Jag kunde inte somna (inte hennes fel) Hennes feber hade stigit så upp och ge alvedon och bytte blöja, gav vatten. Sen låg vi i sängen hon och jag och bara myste. Tills alvedonen kicka in. Då kunde hon inte ligga still längre haha. Myror i brallan.
Sen fick hon ett psykbryt och bara skrek. Chrille försökte lugna henne och jag sa att hon säkert var hungrig. Till slut gjorde han välling till henne och hon käkade upp allt.

Sen börjar Chrille snarka! Asså, det där jäääävla ljudet! Jag blir såååå arg! etD börjar krypa i hela kroppen och jag får lust att slå honom haha. Stackarn, det kan ju han inye hjälpa egentligen (att han snarkar.)
Men faaaan vilket irreterande ljud.
Så jag är gaaanska sleten idag.
Och lillan har feber fortfarande. Femte dagen nu...


Kommentarer
Postat av: Jenny - mamma till Vilda

Skönt att febern är över nu i alla fall. Kan inte vara skoj för varken er eller Alicia att ha feber i så många dagar.



Jag är sååå glad att min man inte snarkar! Det är något av det mest störande som finns.



Kram!

2009-05-26 @ 20:38:21
URL: http://denvildavilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0