Oh what a night!

Vaknade vid 3 tiden inatt och kände på Alicia och hon var kokhet! Tog tempen och den visade 39,7. Så hög feber tror jag aldrig att hon haft. Så upp med henne, bytte blöja, gav alvedon, vatten att dricka och sen satte jag mig ute på balkongen med henne. Klockan 3,30. Det började ljusna ute och var faktiskt riktigt gött ute. Inte så kallt.
Hon svalkades av ganska fort faktiskt och sen gick vi in och la oss igen med öppet sovrumsfönster. Idag har hon inte haft någon feber. Ta i trä. Nu kan la stackarn få bli frisk?

Dagen är lugn. Jag är trött som fasen och fick inte den sovmorgon som jag bad om.......
Nu sover lillan. Hon har en del sömn att ta igen! So do I så jag tror att jag skall lägga mig brevid henne!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Naaaaw stackars liten kicka...

2009-05-19 @ 18:09:46
Postat av: Sara

usch då hoppas febern gick över å ni båda fick sova=)

2009-05-19 @ 22:19:06
URL: http://sajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0