Partylördag!

I lördags var jag ju på tjejmiddag/fest hos min svägerska. Vi hade skitskoj och käkade god mat. Mina toscapäron blev helt simmiga, men smakade lika bra för det!
Självklart kollade vi på festivalen och jag får la säga att han var en värdig vinnare den norska gutten. Jag gilade dock portugal och island bäst.
Efter melodifestivalen så sjöng vi singstar. Det var första gången jag gjorde det och fy fan vad ball det var! Jag och Paulina ägde scenen haha. Jag hade hyfsat ont i halsen när jag skulle sova.

Jag sov över hos brorsan och Malin och givetvis när man har chansen att sova ut (barnledig) så vaknar man tidigt. Vi la oss tre på natten och jag vaknade klockan nio. Åkte med mamma och pappa på en liten marknad nere i Angered Centrum och var hemma hos dem under dagen. Chrille och Alicia kom och hämtade mig vid fyra tiden. Alicia var så glad att se mig- och gissa hu glad jag var att se henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0