Partylördag

Har inte sovit så där underbart inatt men va fan, jag är pigg och glad idag ändå. Alicia har fått riktig slemhosta och vaknade inatt och hostade och var ledsen. Stackars lillfisen. Hon är nog inte riktigt kry (dock ingen feber) för hon somnade på Chrilles bröst förut och det gör hon typ aldrig längre! Hon är alldeles för aktiv för att ligga still.

Vi tänkte på ner till parken och kolla på dårarna som springer GBG varvet. Nära och bra och vädret är ju underbart!

Ikväll skall jag hem till Malin på tjejmiddag. Det är knytkalas och jag står för dessert och skall göra tosca päron! Så jävla gött och snabbt och lätt att slänga ihop. Tosca päron gjorde jag alltid när jag var yngre och vi hade tjejmiddagar var och varannan helg. Det är alltid en succé.

Ha en fin dag och njut av solen! Det skall jag!


Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Hehe, aldrig ätit tosca päron så det ska bli spännande...men älskar tosca kaka...

2009-05-16 @ 14:46:04
Postat av: anna

det är så jäääävla gött. you´ll like it!

2009-05-16 @ 15:54:52
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Malin

hehe ja jag e ju gottegris med...

2009-05-16 @ 16:02:17
Postat av: Sara

ååååh tosca päron, d vill ja ha ikväll, hur fan va d man gjorde d? så sjukt mumsigt!

2009-05-17 @ 13:29:44
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: anna

ska lägga ut receptet till dig sara!

2009-05-17 @ 14:21:37
Postat av: Sara

aaah anna glöm inte, vill ha d nuuu=)

2009-05-19 @ 14:01:18
URL: http://sajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0