Ryggproblemen

Ni som känner mig och läst min blogg ett tag har väl aldrig missat mina ryggproblem.
Jag kan säga så här, sen jag slutade på volvo eller gick på föräldrarledighet så har min rygg varit helt felfri! Jag visste hela tiden att det var Volvos fel. Ännu en bra grej med att slippa gå tillbaka dit!

Nu skall jag gå och lägga mig brevis lillstumpan som sover gott. För övrigt så hade hon feber idag igen. What the fuck. Hon har hostat en del nu i sömnen och det låter inget vidare asså... Hoppas att natten bli bra och att hon slipper feber!

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

usch då! vet hur det är med ryggproblem, har det själv och när jag jobbat i vården har det alltid blivit värre!

vet du vad du ska göra efter föräldraledigheten?



kram

2009-05-20 @ 09:02:42
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

ja det är ju rätt tid för att plugga nu! jag vill nog också göra det, om 2 år eller så när bebisen ska på förskola =)

vad vill du plugga? florist är inte helt fel det heller!



kram

2009-05-20 @ 12:11:50
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0