Skåneresan

I måndags åkte vi som sagt till Skåne. Natten innan var ett rent helvete. Alicias första tand sprack igenom på söndag och natten till måndag var hon sååå ledsen och vad vi än gjorde så bara grät hon. Stackarn. Jag tänkte att jag kan fan inte åka, trodde inte att jag skulle få sova en blund. Men Chrille var så snäll och tog henne så jag fick lägga mig på soffan. Så det blev nog fyra eller fem timmars sömn. Och vi kom iväg på måndag morgonen.

Det var så kul att komma mer och träffa Linda med familj! Även fast vi ses så sällan så är det som att vi aldrig är ifrån varandra. En vän för livet definitivt! Vi tog dagarna som dem kom och var iväg på shoppingturer medans tvillingarna var på dagis. Hämtade dem vid tre tiden och sen var vi hemma på eftermidagarna/kvällarna. En kväll åkte vi till Landskrona och en SIA butik (som jag skrev om tidigare, jag skall lägga upp bilder på vad jag handlade men har inte fotat än.)
Jag hade tänkt ta med Alicia men Jimmy tyckte att hon skulle stanna hemma med honom och barnen och så fick det bli. Jag och linda åkte själva. LYX! Och tur var det för vi hade nog rivit hela butiken med barn i vagnarna haha.

Borta bra men hemma bästa, men jag längtar efter Linda nu igen...





Kompisarna Alicia och Bianca! Min fina dotter och min fina guddotter!



Ska vi busa?



Oj mamma, såg du oss?



Mallig liten tjej som nu kan ställa sig upp mot saker och ting. Gärna mot allt!



På promenad med Biancas gåvagn! Superkul att förflytta sig!

Vi pratar om att åka ner till skåne i sommar igen. Hoppas att Chrille vill följa med då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0