Stark vilja!

Wihoooo! Lillan har inte haft feber idag! Tror jag inte, jag har inte tagit tempen men hon har känt helt OK. Pigg som en lärka och glad!
Vi var hemma hos Carro och Donya en stund nu på kvällskvisten. Kom dit runt sju tiden. Carro höll på att lägga Donya men dem kom ner efter en sund då lilltrollet inte var trött för fem öre. Hehe, sötis. Alicia var glad och härjade runt och visade Carro vad som behöver barnsäkras i framtiden hehe. Det är det bästa sättet att lära sig, ta hem en unge som är överallt och på allt. Då ser du sen vad som är farligt och icke farligt. Halva deras vardagsrum stod sen på fönsterbrädan för dit når Alicia inte... än.
När klockan närmade sig åtta tyckte jag att Alicia skulle sova. Fet chans. Hon skrek och var så arg och ville inte sova. Jag är inte den som ger mig men till slut så satte jag henne brevid mig i soffan. Shit vad tyst on blev! Hon klättrade upp och ställde sig mot soffryggen och fick tag på två små strumpor (Donyas) och fyrade av värsta leendet till mig och Carro. Vi kunde inget annat än att skratta. Sen var hon sååå nöjd! Glad och skrattade och vi busade lite. Hon är bra go men fan vilken vilja hon har! Starkare än min tror jag nästan och då är det fan illa!

På dagen idag så var jag och lillan med mamma i stan! Alicia fick sig två par skor och en kofta och jag och mamma tog en fika och strosade runt lite. Mysigt! Tack mamma för en mysig dag på stan!

Just det, jag var inne med min telefon coh killen i butiken fattade ingenting. Men jag fick ett nytt minneskort för det verkade som att det var det som var felet. Han lyckades även bränna alla bilderna som fanns på det gamla minneskortet! Och det uppskattades kan jag lova!

Dagens shopping!






Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fin fina kläder! Hoppas hon är frisk nu! :)

Postat av: Jenny

Fina kläder :) Hoppas allt är bra med er!? Kram Jenny

2009-05-25 @ 20:21:50
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: anna

allt är bra! Pallar inte skriva just nu bara- Blir så ibland! Återkommer

kram

2009-05-25 @ 21:34:41
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: kristina

Den lilla sötingen har nog samma hjärnvilja som jag har:)

Enivs och allmänt jobbig. Min yngsta dotter är precis likadan. Så otroligt viljestark att man blir galen emellanåt.



Ha det bra

Kram

2009-05-25 @ 21:44:48
URL: http://branden.blogg.se/
Postat av: Jenny - mamma till Vilda

Skoj att hon har stark vilja! Det kommer hon ha nytta av när hon blir äldre. Kram

2009-05-26 @ 20:34:37
URL: http://denvildavilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0