Valborg

Igår var det ju valborgsmässoafton och att hålla sig inne i stan går fetebort. Palla med alla fulla fjortisar liksom. Så det blev ingen cortege för vår del. Vi åkte hem till brorsan och hans fru och grillade! Det var sååå gott! Mikael, Jenny, lilla Lilly, Dan och Theo var där också. Theo gav Alicia så varma goa kramar. Hon är poppis bland killarna den lilla sötgrukan! Theo är en riktig söting han med!

På morgonen åkte jag iväg till backaplan och kollade efter lite kläder till mig. Jag hittade faktiskt två kjolar och två klänningar! Perfekt! Tänk vad lite shopping kan göra en glad! Köpte en present till min fina guddotter Bianca också. På måndag får jag äntligen träffa henne igen! Och Linda (och resten av familjen!)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lite shopping kan göra underverk!

Lööööööv shopping!!!

Kram kram

2009-05-02 @ 07:38:08
URL: http://sandradee82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0