3 saker

Inspirerades av min svägerska Malin.

Tre saker jag inte förstår mig på: Volvo, pedofiler, mobbing
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Mobiltelefon, hemtelefon, ljus
Tre saker jag gör just nu: Bakar, bloggar, vilar
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Bygga hus, resa tillbaka till USA, få fler barn
Tre saker jag kan: Baka, pyssla, laga mat
Tre saker jag inte kan: Rita, spela handboll, spela fotboll
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Musik, nyheter och någon som pratar
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Sjunga, prata spanska, ha tålamod....
Tre favoriträtter: Thai, Tacos och grillat på sommaren.

Kommentarer
Postat av: Jill

Neee har inte kunnat kollat min FB...asså skall ni fika hemma hos dig eller på stan?? pösss

2009-11-25 @ 13:29:46
Postat av: anna

hemma hos catrin blir det. Jag ska till rannebergen och sova där mellan lör-sön. Chrille skall ha kompisar hemma på lördag så det är tight för mig att hinna hem (han kommer la ligga bakis hela dan), Dessutom jobbar tess till klockan 19. Så vi ska nog ha adventfika nästa helg istället. Jag ringde dig för en stund sen men inget svar. Ring mig när du kan Puss

2009-11-25 @ 20:50:17
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0