Brakfrukost?

Jag är vaken för resten av familjen idag med. Vi la Alicia vid 21 igår med förhoppningar om att hon sover till 9 idag. Hon brukar nästan alltid sova12 timmar. Det blir en lång kväll ikväll med kalas och gästerna kommer inte förren klockan 18 så vi hade tänkt oss en senare tupplur för henne idag. Mellan 14-16 hade varit perfa. Vi får se hur det blir.
Jag är vråhungrig men vill inte äta före dem andra vaknar. Dock är Chrille ingen frukost människa så att gå och köpa god yoghurt, goda frallor och pålägg känns lönlöst... Men jag funderar ändå...

Kommentarer
Postat av: Ewa

Hej.

Du får gratta Chrille ifrån oss. Jag har inte hans mobilnummer.

Jag har ett kuvert till honom ifrån oss. Detta fixades innan jag pratade med dig. Benga talade om det när ni hade varit hos Johan. Jag visste ju inte då att ni inte skulle ha så många. Vi får fixa det någon dag, vi kanske kan ta den där träffen som blev inställd när farmor ramlade? eller så lämnar jag det till Mamma Och Pappa. Vi får höras av.

Ha det så trevligt ikväll.Hälsa alla.

Allt är lugnt.

Kram

Ewa

2009-11-27 @ 09:30:29
Postat av: Evelina

hihi japp, det är faktiskt tanken med Love :-) Fint namn och finns på min handled!



hoppas ni får en underbar helg!



kram

2009-11-27 @ 18:55:01
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: anna

Tack Ewa. Vi tänkte att ni kunde komma på en fika hem till oss sen när farmor är bättre. Jag hör av mig längre fram.

Chrille hälsar och tackar.

Kram

2009-11-28 @ 16:30:03
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0