Godmorgon

Här är jag uppe innan resten av familjen. Jag vaknade av att dem starta nån grävmaskin bakom huset, det verkar som att dem skall riva upp hela asfalten (överdrev). Det är ett jävla liv! Normalt att börja med det klockan 7. Finns det inga regler för sånt när det är bostadhus runt omkring? Alicia sover fortfarande. Man skulle nog kunna släppa en bomb utan att hon vaknar....

Hoppas ni får en skön torsdag. Jag har planerat in en morgonpromenad. Skall plocka mossa och granris (om jag hittar). Sen skall jag sätta upp stakar och annat. Och en del kalasfix inför morgondagen. Min karl fyller 30! ♥


Kommentarer
Postat av: Jill

Tyvärr är reglerna att dem får börja kl 7:00..jag kollade upp det när dem byggde restaurangen under oss...fan va arg jag va då hahaha...men 7 är jävligt tidigt tycker jag...Mysigt med julpynt=))

2009-11-26 @ 15:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0