Hon är för söt och go för att vara sann



Jag skriver såklart om den här lilla damen. Hon är verkligen för söt och go för att vara sann. Jag har suttit flera gånger idag och bara tittat på henne när hon har grejat runt här hemma. Jag blir alldeles varm i hjärtat. Att en så liten människa kan ge så mycket glädje och kärlek! Det är fantastiskt. Att vara mamma är det bästa som finns!

Vi fick hem en CD-skiva från Libero med godnatt sånger igår. Det är några instrumentala barnvisor som spelas väldigt harmoniskt. Jag satte på den skivan ikväll när lillan skulle somna, hon brukar alltid somna till musik. Ikväll hade hon svårt att komma till ro så det tog sin lilla tid. Hon gnällde till några gånger och när ja gick in den ena gången så sa hon Bä Bä. Mycket riktigt så var det musiken till Bä Bä vita lamm som spelades. Hon har koll på läget lilla hjärtat!

Du är bäst Alicia, mammas älskade hjärta!

Kommentarer
Postat av: Annica

Hon ser väldigt förståndig ut, den lilla sötnosen!

2009-11-11 @ 10:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0