Ljuslyktan

 

Kolla vad snyggt det blev!

Lyktan var svart innan (glömde ta ett före foto tyvärr) men den gör sig bättre i vitt! Planen är att köpa ett blockljus, hade inget hemma så det är bara ett fjuttigt litet värmeljus i nu. Sen skall jag även lägga garnris på botten och ev lite röda bär, men det får bli till advent. Jag hade två såna här fina lyktor som jag fick av Sara i julklapp, men Chrille lyckades paja den ena. Som han gör med alla mina ljuslyktor av glas =(.

Nu har jag blivit spraygalen haha. Den sprayburken som jag använde upp på denna lyktan (ja det gick åt en hel!) var menad att användas till att spraya gardinstängerna. Det blir till att köpa ny färg. Sen har jag bestämt mig för att måla en spegel jag har här hemma. Vit såklart. Jag älskar vit lantlig inredning! Chrille gillar det inte alls. Men om jag smyger in lite vitt pö om pö så märker han det inte haha. Ett problem bara, jag vet fan inte hur jag skall få bort hans samurajsvärd (han köpte i Thailand) som han envisas med att ha stående i vardagsrumsfönstret. Jag har försökt så många gånger, Chrille jag bjuder dig på middag om jag får ta bort dem men han vägrar... Jag lovar att han gör det för att jävlas med mig...
Kom med tips!! ;)


Kommentarer
Postat av: Sara

ååå va fint d blev i vitt=) var köpte du färgen?

2009-11-15 @ 00:03:27
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: anna

Tack! biltema, sprayburk. Jag tagga lite i källaren också haha!!

2009-11-15 @ 10:07:44
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0