Lördag

Jag hade svårt att somna inatt. Jag tror jag somnade runt ett tiden. Kan bero på min alldeles för långa tupplur igår eftermiddag. Jag sov när lillan sov mellan 13:30-15:30. Så idag är jag lite seg. Dessutom var Alicia jätteledsen inatt. Jag lyfte över henne till mig men hon ville inte sluta gråta. Hon drömde nog något hemskt. Lilla stackarn.
Nu sover hon middag iallafall och jag tänkte åka ut en sväng med henne när hon vaknar. Miljöombyte behövs känner jag.

Nu skall jag bege mig ner i källaren och spraya en ljuslykta som jag haft ett tag. Den är idag svart men jag vill ha den vit. Så jag tänkte att jag sprayar den. Får väl se hur det blir. jJg skall visa resultat sen.
Hoppas ni har en skön lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0