Lördag

Jag sitter hemma hos mamma och pappa just nu. C skall ha killarna hemma idag och festa till det lite så jag och lillan är här och skall sova över. Hon ligger i sängen men har inte somnat än tror jag...
Idag har jag och mamma varit på en riktig lång promenad. Vi gick förbi katolska kyrkan på julmarknad. Det var inte mycket till marknad direkt. Sen gick vi ner till Angered och handlade lördags godis =). Vi skall titta på "Flickan som lekte med elden" ikväll! Jag har inte läst färdigt boken än, har typ halva kvar, men jag vill verkligen se filmen! Får la läsa klart boken ändå...
 
Jag har inte skrivit så mycket om vägningen det senaste... Jag tappade suget i två veckor och följde inte dieten direkt. Tränade ganska bra ändå, men i måndags tog jag tag i det igen och jag gått ner ytterligare 4 hg. Så det går neråt sakta men säkert. Allt ska bort! Om jag inte ahde ätit godis och annat på helgerna så hade jag nog gått ner allt nu. Men jag är för glad i mat för att kunna ge upp allt gott haha.

Ne, nu skall jag umgås med mina bästa föräldrar.
Hoppas ni har en skön lördag kväll!


Kommentarer
Postat av: Malin

hmmm jag är också glad i mat, men jag har gett upp allt...är inte så svårt man tror...

2009-11-28 @ 21:36:46
Postat av: anna

men jag vill inte ge upp allt. Fan vad tråkigt livet skulle vara då!!!

2009-11-29 @ 00:01:48
Postat av: Ewa

Alla hg räknas ,det får ta sin tid. Du jobbar på bra. Det är alltid svårare när man bara ska gå ner några kilo.

2009-12-03 @ 18:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0