Lördag

Idag har jag och lillan varit hemma hos mamma och pappa. Jag, mamma och Alicia gick en sväng ner till sjön och matade dem två ensamma stackars änderna som simmade där. Alicia fick några brödbitar men stoppade dem snabbt i munnen haha. Mammas lilla tjockis. 12,1 kilo vägde hon förresten när mamma vägde henne förra helgen. Hon blåser inte omkull min lilla ärta.



Läser favoritboken hemma hos mormor och morfar.

När vi kom hem förut så bakade jag kladdkakemuffins. Har inte smakat på dem än så jag vet inte hur dem blev. Men det blir nog bra. Allt går ner hehe.
Igår var hela tjejligan nere hos Sara och hälsade på. Vi hade så roligt! Pratade gamla minnen, kollade på Idol (äntligen åkte Rabih ut) och skrattade. En jätterolig kväll helt enkelt. Det måste vi göra om snart brudar!

Hoppas ni har en skön lördagskväll. Det har jag med godis och dricka. Yum!

Kommentarer
Postat av: Sara

jaaa vi måste göra d igen=) supernajs

2009-11-08 @ 00:16:30
URL: http://sajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0