Onsdag

Vilket satans pissväder det har varit idag! Det har regnat och blåst nästan hela dagen.
Vi har varit på babyrytmiken. Alicia tyckte det var lika mysigt som vanligt. Hon brukar sitta alldeles still och bara lyssna när vi sjunger och kappar händerna emellanåt =).

Har varit hemma hos min bror som kom hem från Thailand i måndags. Brun och fräsch var han såklart. Vi fick god gulash som han hade lagat. Han hade storhandlat till lillan. Tack snälla Johan för alla fina kläder ♥.

Funderar på att lägga mig i sängen och titta på Efterlyst om en stund. Sen läsa och sen sova. Jag har börjat komma in i boken "Flickan som lekte med elden" av Stieg Larsson och det börjar bli spännande.
Imorgon skall jag träna. Funderar även på att gå och vaccinera mig om det har kommit något vaccin dvs. Skulle vilja gå till BVC för att väga och mäta lillan också. Oj oj, vi får se vad som hinns med.

Sov gott mina vänner.



Lillan på lekplatsen häromdagen.

Tänker på min kära farmor som gått och trillat idag och slagit sig gul och blå... Aj aj aj... ♥


Kommentarer
Postat av: Jenny - mamma till underbara Vilda

Vad söt hon är.



Jo vi vill gärna flytta härifrån men det går inte just nu tyvärr. Ville så gärna men det finns inte alls just nu... vill så långt ifrån släkten som det går, orkar inte vara här nere mer.

Men vi ska faktiskt flytta, till en mycket bättre trea än den vi har, med lekplats på gården och tvättmaskin + torktumlare i lägenheten, och jag är sååå glad, det är det som är min hemlis :P



Tack för att du finns här om jag behöver någon att snacka med. Detsamma. Kramar!

2009-11-18 @ 22:40:55
URL: http://denvildavilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0