Onsdag

Jag sa igår att jag har en ny regel, att jag skall vara i säng absolut senast klockan 23. Det går la sådär som ni kanske märker.... Det är så lätt att fastna uppe.

Idag har jag varit med lillan på babyrytmiken. Det var en liten skara barn idag. Fyra barn sammanlagt och jag var den enda mamman, alla andra hade sina pappor med sig. Kul att se faktiskt! Det brukar vara tvärtom. Efter rytmiken var det en snabb vända hemma för lite mat i magen innan jag åkte och handlade mat. Sen hem igen och strax därefter kom några vänner på besök. Trevligt med lite tjöt och fika, yum....

Jag drog ett svep med dammsugarn här hemma ikväll. Alicia satt i vår säng och bläddrade i en bok. Men helt plötsligt så var hon ute i vardagsrummet och hade öppnat vitrinskåpet och stod där med ett vinglas i näven. Det där skåpet har blivit lite skevt efter x antal flyttar så det går inte att stänga det helt. Nu har jag tejpat ihop dörren. Tur att det inte hände något allvarligt. Det kunde ju gått riktigt illa!

Nu blir det snart sängen för mig. Sov gott allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0