Spinning

Ikväll har jag varit på spinning. En timmas cykling och jag är helt slut. Träningsvärk hade jag redan efter bodypumpen igår eftersom jag la på lite mer vikter än vad jag haft tidigare. Dags att bygga muskler nu.

Annars har dagen spenderats hemma. Det har varit pissväder både igår och idag så vi har inte varit ute någonting. Alicia tycker det är tråkigt märker jag. Man får la börja gå ut i alla väder numer. Imorgon har vi iallafall babyrytmik och sen skall Tess, Tommy och Melissa komma förbi.

I lördags var jag som jag skrev på fest hos min bror och hans fru. Vi hade skitskoj! Alla hade klätt ut sig jättefint, med riktigt schyssta outfits. Det enda jag hade satsat på var en billigt häxhatt haha. Vi fick hur god mat som helst! Pajer, kamben, pastasallad, bröd, frukt och hysteriskt goda kycklingspett. Alicia var hos mina föräldrar och sen sov jag där också.




Häxan...

Nu skall jag gå och fixa lite att käka sen är det Desperate. YEY!
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fan va du e grym med din träning!

Skit bra, jag kulle aldrig gå iväg var å varannan kväll för att träna, är sååå impad!

Pöss pöss

Kom ner snart vet ja!

2009-11-04 @ 13:24:25
URL: http://detvabattreforr.blogg.se/
Postat av: anna

tack sandrus! Jag vill gärna kommma ner, har diskuterat det med julia med, men jag är ju alltid broke as a joke.... så det e svårt att få ihop det. Men nån gång skall jag komma ner, jag e så nyfiken på ert hus också! Puss kram

2009-11-04 @ 14:41:27
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Jill

Jävligt snygg häxa=)) om jag får säga min mening hehe=) A grymt duktig e du Mars!!!!

2009-11-05 @ 09:07:34
URL: http://jillo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0