Tandläkaren

Imorgon skall vi till tandläkaren med lilla fisen. Det skall bli spännande att se hur det går. Jag tror inte att det är så mycket "inspektera tänder" utan lite mer information/ställa frågor besök. Vi får se vad lillan tycker om det iaf.

Dagen har varit ganska bra. Vi planerade in ett besök i slottskogen men givetvis började det ju regna =(. Så lillan sov sin tupplur och sen gick hon och jag ut, för då hade solen kikat fram till och med. Det var varmt ute idag, 10 grader. Det kändes som vår. Vi var på lekplatsen en stund, hon grävde i sanden och plaskade i vattenpölar. Skönt att komma ut!

Nu skall jag gå och lägga mig. Vi skall vara hos tandläkaren kl 9 imon!
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0