Tisdag!

Här har vi varit uppe sen strax efter 8! Vi är så bortskämda med ett barn som sover 12 timmar varje natt. Inatt tror jag inte ens att jag har gett henne nappen någon gång. Lyx!
Jag har go träningvärk efter bodypumpen igår. Ökade vikten på stången ock körde 5 kg på varje sida. Jag hade 2,5 på varje sida när jag började träna. När vi tränade bröst (typ bänkpress) och jag låg och kämpade med mina 10 kg på stången så tänkte jag på Magnus Samuelsson, sveriges starkaste man, han tar visst 300 kg i bänkpress. Jag var så utmattad av mina 10 så jag skakade haha.

Idag skiner solen lite lätt och planen är att gå och mäta och väga lillan. Jag gissar på att hon är 80 cm och väger 12 kg. Sen blir det en promenad.
Nu skall jag ta en dusch.
Ha en bra dag!



Jag tror det kliar i munnen på lillan. Så här går hon runt konstant...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0