Vaccinerad

Jag var och vaccinerade mig tidigare idag. Det gick bra men nu har jag sån fruktansvärd huvudvärk. En sån där hemsk huvudvärk som gör att man mår illa ni vet. Och man skall ju helst undvika att ta värktabletter/febernedsättande efter sprutan. Hon på sjukvårdsupplysningen berättade att tester hade visat att barn som fått alvedon innan dem fick vaccin hade byggt upp ett lite sämre försvar mot influensan. Så jag försöker härda ut. Jag tror att jag skall äta upp min kvällsmat sen blir det nog sängen för min del.

Vi hörs imon igen!

Kommentarer
Postat av: tess

Hej gumman hur mår du idag? Va konstigt de där med att inte ta värktabletter, när jag tog min spruta sa han till mig att man kan ju få lite feber o så nu efter men det är bara att ta några panodil...!!! Bra att dem säger olika... HMMMM...

Jag håller tummarna att du slipper några fler biverkningar, jag ligger fortfaranade i dunder förkylningen...



Kraaam

2009-11-20 @ 08:51:50
Postat av: Sandra

Vi har oxå bestämt oss för att göra det men här finns inget vaccin fören tidigast nästa vecka?!

Får du några äckliga biverkningar så snälla skriv inte ut dom innan jag tagit min spruta, jag säger till när jag tatt min ;)

Hoppas huvudverken gett sig!

2009-11-20 @ 14:19:16
URL: http://detvabattreforr.blogg.se/
Postat av: anna

jag kan lugna dig sandrus, Jag fick inget ,er än huvudvärken =) Lycka till! Kram

2009-11-20 @ 19:38:09
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0