-2,1

Jag har börjat med viktklubb igen. Jag körde det förra vintern ju. Gick ner 8 kilo då men sen gick jag tyvärr upp 5 av dem igen. Så nu startar jag på ny kula och idag när jag vägde mig visade vågen -2,1 kg! Sen i måndags. hur bra som helst. Men idag är jag sugen på all möjlig skit. Jag var och handlade mat förut men inget onyttigt fick följa med hem. Tråkigt när man inte får äta massa gott haha. Nästa lördag skall jag på kalas och då får jag äta har jag bestämt. Jag längtar...

Annars har det la inte hänt så mkt. Det är värsta pissvädret ute idag. Typiskt jag som är sugen på en promenad! Det är barnmarknad här i majorna också som jag hade tänkt gå på, men inte i detta vädret. Det blir en innedag verkar det som...
Hoppas ni mår bra =)
Kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Hehe då blir det tvärtom, jag får inte äta gott på kalaset...

2009-10-03 @ 14:42:48
Postat av: anna

asså hehe, det är det första goda jag får äta på två veckor då. Yum yum. Fatta vad gött det kommer smaka. hur går det för dig då?

2009-10-03 @ 18:03:00
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Malin

har inte börjat ännu, ska till dietisten på tisdag, sen körs det igång, på måndag ska jag träna första gången med

2009-10-03 @ 18:32:08
Postat av: anna

ok lycka till =)

2009-10-03 @ 20:24:10
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: catmust

duktik chej!!

2009-10-03 @ 21:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0