091029

Idag har jag varit och tränat. Tränade i gymet idag. 30 minuter på crosstrainer och sen körde jag styrketräning. Ben, armar och rygg fick plågas idag. Gött! Jag tror inte att vågen kommer ha rubbat sig på lördag. Denna veckan har inte varit jättemyttig. Nån bulle här, lite godis där. Men så blir det ibland. Man får röra på fläsket bara.

Imorgon skall vi passa grannens hund. Dem skall ju flytta denna helgen. Usch vad sorgligt. Kul för dem såklart men vad vi kommer sakna dem! 
Så imorgon blir det långpromenad med hund och barnvagn och grejer. Herregud, hur skall detta gå....

Kommentarer
Postat av: Madelene

Haha..nej det var inget dåligt tandläkarbesök=)

Jag har en spricka i mitt bäcken=S Väldigt trevligt. Ska på röngen när jag är på tjocken nästa gång tydligen eftersom dom ändå skulle undersöka bäckenet då för att se att det inte är skevt eller något eftersom Linnéa inte kunde komma ut den vägen. Då ska dom kolla att allt ser ok ut.



Vad stor hon blivit Alicia=) OCh så söt.

Kram

2009-10-30 @ 12:21:49
URL: http://madelenel.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

vad härligt med gymmet, bra jobbat!! och helt klart, tränar man så får man allt ära gott emellanåt =)



kram!

2009-10-30 @ 18:31:36
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0